שוסטר: "לא מאמין שהמבצע תוזמן ליום המחאה"

אסתי פלד No Comments on שוסטר: "לא מאמין שהמבצע תוזמן ליום המחאה"

ח"כ אלון שוסטר במהדורה המרכזית: "יש הרבה חילוקי דעות אבל כולנו מגבים את פעילות כוחות הביטחון. אני לא קונה את האמירות על תזמון פוליטי של המבצע בדיוק ליום המחאה בנתב"ג"

אלון שוסטר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן השר לשעבר, ח"כ אלון שוסטר (המחנה הממלכתי), שוחח הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית. בפתח הריאיון התייחס שוסטר למבצע בג'נין: "יש הרבה חילוקי דעות אבל כולנו מגבים את פעילות כוחות הביטחון, חיילינו פועלים כעת במרחב ויהיו מוכנים לפעול שוב בכל עת פקודה. אני לא קונה את האמירות על תזמון פוליטי של המבצע בדיוק ליום המחאה בנתב"ג".

על ההפגנות: "הכל מתחיל ונגמר בחשיבות שהישראלים מייחסים לעשייה של המפגינים. זוהי מלחמת חורמה, מערכה על חייה של הדמוקרטיה. אנחנו לא מוכנים להרגיש גולים וזרים בבתינו. רוב של ח"כים יכול לקבל החלטות בתוך חוקי המשחק, לא לשנות את הכללים".

שוסטר טען כי "השינויים שהיו במערכת המשפט לא נעשו ע"י אהרן ברק אלא ע"י מפלגת הליכוד, שלאורך השנים התגאתה בחקיקת חוק כבוד האדם וחירותו".

לדבריו: "אני חושב שמה שצריך לעשות היום זה לעצור לחלוטין את החקיקה ולמנות מיידית את כל השופטים החסרים במערכת ולהתכנס חזרה להסכמות. אם החקיקה תיעשה בצורה נכונה יש על מה לדבר, כרגע זה הסתערות של רוב לא גדול על כל הכללים המוכרים וזה גורם לאלפי ישראלים להרגיש זרים בארצם".

בנושא הגיוס: "הצעת חוק הגיוס שאנחנו מגישים מדברת על שוויון מלא לכולם, גם לחרדים וגם לערבים, ואפילו לנשים חרדיות, גם הן צריכות לשרת את המדינה".



0 תגובות